Wydział Infrastruktury, Zamówień Publicznych i Transportu Urzędu Miasta Zielonka poszukuje kandydatów na stanowisko podinspektora / inspektora. Zapraszamy do udziału w rekrutacji, która potrwa do 25 października br. Pełna treść ogłoszenia dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej.
Poszukujemy osób, które:
- Są absolwentami szkół technicznych / wyższych uczelni technicznych (minimum pierwszego stopnia) w kierunkach: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska, drogownictwo;
- Posiadają doświadczenie w prowadzeniu inwestycji i remontów;
- Odnajdują się w programach komputerowych Word, Excel;
- Znają przepisy prawne w zakresie realizowanych zadań oraz umiejętnie interpretują i stosują, w szczególności:
- ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. – prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333);
- Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r. (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.);
- rozporządzenia związane z procesem inwestycyjnym, warunkami technicznych wykonywania robót budowlanych, zasad kosztorysowania.
Jakie są dodatkowe wymagania?
- Mile widziane będą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej, drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, inżynieryjnej;
- Radzenie sobie z presją czasu oraz z trudnymi sytuacjami, odporność na stres, efektywne gospodarowanie czasem;
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- Zaangażowanie w realizowane zadania, dokładność, sumienność;
- Samodzielność, obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
- Kultura osobista, życzliwość w kontaktach z interesantem, wykonawcą, umiejętność dochowania tajemnicy służbowej.
Jaki jest zakres obowiązków?
- Przygotowanie, prowadzenie i nadzorowanie procesu inwestycyjnego, związanego z realizowanymi przez Wydział zadaniami na wszystkich jego etapach, w tym m.in.:
- Rozliczanie końcowe prowadzonych inwestycja wraz z wystawieniem dowodu OT;
- Sporządzenie sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i opracowanie niezbędnych analiz i prognoz finansowych inwestycji;
- Nadzór oraz bieżąca kontrola wydatków na przydzielone inwestycje, przygotowywanie propozycji zmian i aktualizacji umów oraz budżetu;
- Rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji;
- Przygotowanie informacji i ich aktualizacja do Biuletynu informacji Publicznej (http://www.bip.zielonka.pl) oraz miejskiej strony internetowej (www.zielonka.pl);
- Nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne);
- Przygotowywanie danych technicznych dotyczących realizacji inwestycji do wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych.
Jak aplikować?
- Wymagane dokumenty: CV uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej bądź praktyk zawodowych podpisane własnoręcznie;
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego podpisane własnoręcznie.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kserokopia dyplomu ukończenia szkoły średniej, studiów wyższych).
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1282 z poźn. zm.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach i ukończonych kursach).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres:
Urząd Miasta Zielonka, 05-220 Zielonka, ul. Lipowa 5 lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor/Inspektor w Wydziale Infrastruktury, Zamówień Publicznych i Transportu” w siedzibie Urzędu Miasta Zielonka (Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 1) w terminie do 25 października 2021 r. (poniedziałek) do godz. 17.00.
Oferty, które wpłyną w powyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu). Informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie zamieszczona
w Biuletynie Informacji Publicznej (www.zielonka.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Lipowej 5.